متن آهنگ حسین توکلی به نام مثبت
نوشته شده توسط : علی

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی به نام مثبت با کیفیت بالا

با دو کیفیت 320 و 128 با لینک مستقیم

 

مثبت

دانلود در ادامه مطلب

 

 

متن آهنگ حسین توکلی به نام مثبت

 

بازم بگو روزای خوبو یادم بیار

تنها کسم نرو جایی منو تنها نذار

پیشم بمون که حال من مثبت بشه

عطرت واسه هوای خونمون عادت بشه

روبرومی که داره میره دلم روبرومی داره میمیره دلم

دل ندارم پیش تو گیره دلم روبرومی …

روبرومی همه چی خوبه برام هستی و من فقط همینو می خوام

بی خیال غم تو خاطره هام روبرومی روبرومی …

♫♫♫

عشقه بجای خون تو رگامون ، واسه من و تو دیگه سبزه چراغای تو خیابون

وقتی منو تو با این همه سختی می مونیم کنار همدیگه

این یعنی ته خوشبختی

روبرومی که داره میره دلم روبرومی داره میمیره دلم

دل ندارم پیش تو گیره دلم روبرومی …

روبرومی همه چی خوبه برام هستی و من فقط همینو می خوام

بی خیال غم تو خاطره هام روبرومی روبرومی …





:: بازدید از این مطلب : 508
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 5 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: